fredag 28. mars 2008

KAFFEFEST - en suksess?

Det er nå en måned siden Kaffefest gikk av stabelen. Som en av dem med ansvar for arrangementet må jeg si at jeg trivdes! Derfor vil jeg takke alle besøkende og deltakende for å bidra til et positiv og inspirerende miljø - tusen takk! Jeg håper du også sitter igjen med gode opplevelser, og skulle du ha en tilbakemelding av positiv - eller negetiv - art send oss en kommentar på dette innlegget! For å kunne bli bedre må man ha en tilbakemelding, og vi streber etter det at hvert år skal ha en Kaffefest som er lett å komme til og god å være på!

- Kristin

2 kommentarer:

Anonym sa...

hei

Anonym sa...

Svar på Kristins, jeg koste meg.
Det gjorde jeg også Kristin, men det er ikke nok. Å kjøre en så stor og viktig konkurranse uten mic og skjerm er rett og slett under all kritikk.
Hva er det du driver med? Skal dette være en hemlig klubb for spesiellt interesserte eller skal den være åpen for alle?
Det var ikke mulig som tilskuer å høre et ord av hva deltakerne sa. Ikke fikk vi se noen av de "gode" eller dårlige detaljene heller.
Ærlig talt kristin, dette er for dårlig.
ellers så koste jeg meg også, med "familien" og de kunder og venner som var tilstede.

Si fra, så tar vi et tak til neste år.

ciao willy